Bestill saksbehandler eller lokaler på nett

Karmøy kommune har nå en digital løsning for deg som vil bestille tid med en saksbehandler eller reservere et lokale.

Type prosjekt:

Digitalisering

Prosjektstart:

2020

Fullført:

Kontinuerlig

Byggested: 

På nettsiden

Prosjektleder:

Anders L. Eie / Sævar Solheim

Kontakt:

Anders L. Eie

Bestill møte med en saksbehandler på nett

Karmøy kommune har innført en digital løsning som gjør det enkelt for innbyggere å bestille tid med saksbehandlere. Løsningen gir oversikt over ledige tider og bidrar til en mer effektiv arbeidsdag for de ansatte. Dette framtidsrettede tiltaket senker terskelen for å ta kontakt med kommunen og styrker dialogen mellom kommunen og innbyggerne. Det forventes også å føre til raskere og rimeligere saksbehandling.

Bestill tid med saksbehandler

Booking av møterom og arrangementslokaler

Samme digitale løsning kan brukes for å reservere møterom, scener og torgplasser. Tilbudet er tilgjengelig for alle og har tilpassede regler og prisgrupper basert på brukerens behov.

Se hva som kan bestilles
 

Liten animasjon som viser ulike rom og plasser som kan bestilles i Karmøy kommune - Klikk for stort bilde

Hjelp til de uten nettilgang

Innbyggere som ikke kan bruke nettbaserte tjenester, kan kontakte innbyggerkontakt for hjelp. Den digitale satsingen gjør kommunens tjenester mer tilgjengelige og brukervennlige.

Kontaktinformasjon

Anders Eie
Infogruppemedlem for teknisk etat
E-post