Kontakt ossDu når kommunen enkelt ved å sende e-post til post@karmoy.kommune.no Husk at alt du skriver til kommunen i hovedsak er offentlig informasjon som daglig publiseres i postlistene. Send sikker digital post til kommunen Hvis du trenger å sende sensitiv informasjon om deg selv, som fødselsnummer eller sykehistorie, send dette på sikker digital tjeneste. Booke en saksbehandler? Skal du booke en saksbehandler innenfor byggesak, reguleringsplan, boligsosialt arbeid, tomter, landbruk, natur og miljø? Da kan du gå inn på våre bookingsider her. Servicetorget Dersom du ikke kan kontakte kommunen digitalt kan servicetorget veilede deg. Ta kontakt på telefon 52 85 75 00 eller besøk oss: Statsråd Vinjes gate 25, 4250 Kopervik Åpningstid servicetorget hverdager er 08.00-15.30. Du kan sende brev til kommunen på adresse Rådhuset, Postboks 167, 4291 Kopervik. Brevet fra deg blir som hovedregel offentlig informasjon om ikke sensitiv informasjon/lovkrav tilsier annet. Pakkeadresse Skal du sende pakker, er adressen: Karmøy kommune, Statsråd Vinjes gate 25, 4250 Kopervik. Organisasjonsnummer og digitalt fakturasystem (EHF) Karmøy kommune bruker digitalt fakturasystem (EHF). Benytt organisasjonsnummeret: 940 791 901 når du skal sende elektronisk faktura. Publisert 23.05.2023 11:15 Sist endret 20.09.2023 13:00